سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در سه کارگاه مبل‌سازی در حوزه چهاردانگه خبر داد و گفت: در حال حاضر شعله‌زنی به‌طور کامل انجام شده است.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه واقع در محله علی‌آباد قاجار، کوچه کاج گفت: ساعت ۱۲:۱۲ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محله علی‌آباد قاجار، کوچه کاج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش‌نشانی تهران است اما با توجه به تماس‌های شهروندان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. در محل حادثه مشاهده شد که سه باب سوله هر یک به وسعت ۷۰۰ متر، مسقف با سقف‌های شیروانی و با کاربری مبل‌سازی، رنگ‌کاری مبل، رویه‌کوبی مبل و مشاغل مربوطه شعله‌ور بود؛ به‌گونه‌ای که در ابتدا شعله‌های آتش به بیرون سرایت کرده بود.

ملکی عنوان کرد: شدت حرارت به حدی بود که بخشی از سقف‌ها حالت خود را از دست داده بود. آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و در حال حاضر شعله‌زنی کامل انجام شده است و لکه‌گیری در مراحل پایانی است.

کد خبر 692131
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha